Your SEO optimized title


page contents

مشاوره برند
brand consulting مشاوره برند
مشاوره برند

الگوی مشاوره

الگوی مشاوره در شرکت جهان راهبرد بهاران در تمامی زمینه های مدیریت مثل مشاوره برند ، بازاریابی ، فروش ، تدوین استراتژی و …. به شکل زیر می باشد .

1 – مشاوره موضوعی که به شکل موردی ارائه می گردد :

در این حالت مشاوران شرکت در محل حاضر می شوند.

بنا به موضوع ، تجربیات خود را در قالب مشاوره و به هر تعداد جلسه که نیاز باشد و مورد توافق طرفین نیز باشد در اختیار مسئولین سازمان قرار می دهند .

برای این وضعیت ، موضوع مشاوره ، موردی بوده و در هر زمینه که کارفرما نیاز داشته باشد جلسه یا جلساتی برگزار می شود.

این حالت برای موارد زیر مناسب است :
گاهی بسیاری از سازمان ها، شرکتها، فروشگاهها و موسسات به صورت موردی و یا گاه به صورت بحرانی با مشکلاتی

در زمینه برندسازی و یا ارتقاء برند

 بازاریابی ، فروش

 چگونگی تبلیغات و توزیع محصول روبه رو می شوند. که علت می تواند بازتابی از مشکلات کوتاه مدت پیرامونی باشد.

در این حالت ، مشکلات توسط مشاورین از طریق مسئولین شرکت مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و راهکارهای فوریتی ارایه می گردد.

این سطح از مشاوره ، مناسب کسانی خواهد بود که کسب و کار و تجارت جدیدی را شروع نموده اند .

2 – مشاوره کوتاه مدت

این سطح از مشاوره جهت حل مسائل و مشکلات جاری و اجرای برنامه های کوتاه مدت مثل برندسازی ، بازاریابی ، فروش، کمپین تبلیغات و توزیع مفید است که نیاز به جلسات مشاوره ی بیشتر و صرف زمان بیشتری برای واکاوی و مهندسی مشکلات دارد.

در این سطح، مشاوران راهنمایی لازم را ارائه می کند و نظارت مستقیمی بر اجرای برنامه ها ندارد.

3 – مشاوره میان مدت

در این سطح، مشاور ، طبق مدت زمان مشخص هر 7 تا 10 روز یکبار در دفتر شرکت و یا سازمان متقاضی مشاوره برند ، بازاریابی، فروش ، کمپین تبلیغات ، چیدمان ، توزیع و … حاضر می شود.

 و با حضور در جلسات مدیران شرکت نسبت به روند فعالیتهای شرکت آگاهی پیدا می کند.

به این شکل مشاور نسبت به مشکلات عدیده شرکت و برنامه های آن آگاه می شود و جهت رفع مشکلات و توسعه برنامه های شرکت یک برنامه مدون ارائه میکند.

در این سطح از مشاوره، متخصص بر اجرای صحیح برنامه ها نظارت می نماید و بنا بر نیاز سازمان

برنامه هایی برای تعیین کانال ها و شیوه های توزیع

تعیین استراتژی قیمت گذاری

 تعیین استراتژی تبلیغات اعم از تبلیغات رادیو و تلویزیون، تبلیغات در روزنامه ها و مجلات

تبلیغات اینترنتی ، ارسال SMS

پیشبرد فروش و نظارت بر طراحی سایت ، بهینه سازی وب سایت

طراحی کاتالوگ و بروشور، طراحی بسته بندی یا تغییر بسته بندی

شرکت در نمایشگاه های داخلی یا خارجی ، راه اندازی جشنواره ها و فروشهای فوق العاده

برنامه سمپلینگ ، تحقیقات بازار و تعیین محصولات

برای تولید در آینده ارائه می نماید.

4 – مشاوره بلند مدت

این سطح از مشاوره شامل تمامی موارد مشاوره تخصصی سطح میان مدت و اجرای مستقیم و بسیار دقیق بر اجرای برنامه ها می باشد.

و نیز روند مرتفع سازی مشکلات سازمان را نیز تسریع می کند.

این سطح دارای این امتیاز است که مشاور دیگر عضوی از سازمان محسوب می شود .

طی مدت مشخص شده در قرارداد،در برنامه ها ، تصمیم گیری ها و تمامی مسایل مورد درخواست سازمان ، بنا بر ضرورت ، ارایه مشاوره می نماید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *